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Falta de sensibilitat

Avui dinava a la feina. Ahir no vaig tenir temps de preparar-me el tupper i he decidit apropar-me a una cadena de restaurants i menjar per emportar per fer un dinar ràpid. Només tenia 40 minuts. La cadena de restaurant és força coneguda, el Nostrum.

Tenen uns menús força interessants i econòmics, encara que la qualitat és força relativa. Pots escollir entre tres opcions de menú i tenen el menjar preparat a unes neveres. T'agafes l'envàs i t'ho pots menjar allà mateix, ja que tenen microones per escalfar el menjar i taules. A més de les opcions dels menús, també et fan plats calents, tipus canelons. 
Havia decidit agafar el menú de primer, segon, postre i beguda. Havia agafat una crema de verdures, una truita de carbassó, una ampolla d'aigua i de  postre un iogurt. L'únic tipus de iogurt sense sucre que hi havia a la nevera. 

Vaig a pagar i la noia em diu que si vull la oferta del menú haig de canviar el iogurt, ja que aquest en concret no entrava. Li dic que he revista tota la nevera i que era l'únic que no tenia sucre i l'únic que podia prendre ja que sóc diabètica. La noia em torna a insistir. Li dic que em doni una alternativa apte. Li comenta a la seva companya, que em mira amb cara de "a mi que m'expliques de la teva vida" i de fàstic  i em diu que hi ha iogurt desnatat de llimona. Li dic que aquest també té sucre. En aquella nevera, a part dels iogurts, també tenien fruita, però tampoc entrava en el menú. Em tornen a insistir que canvii el iogurt. Li torno a dir que no hi ha cap altre que en pugui prendre i que em proporcionin una alternativa. Llavors em diu: "doncs llavors, sense postre"

Després d'aquesta gran i professional frase, li dic: "doncs et pots quedar tot el menú"

I he marxat del local. 

Gràcies per la vostre professionalitat. Només calia que m'haguéssiu permès quedar-me el iogurt o m'haguéssiu deixat agafar una peça de fruita. Heu perdut una clienta. Però, a elles els hi importa? Segurament no.

Comentarios

  1. Vaja, com va el personal... no se de què em sorprenc, cada cop hi ha més incompetència, i més en el sector serveis.
    Moltes empreses volen estalviar-se costos contractant a persones sense experiència i amb poca qualificació i molts cops el resultat són situacions com aquestes, que fan que perdin clients.

    Petonets!

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  2. ¡¡Que fuerte!!, está claro que hay gente para todo y que les importa una mierda, hablando en plata, los problemas ajenos, así va todo como va, es increible
    Creo que no es cuestión de falta de experiencia o cualificación, más bien es cuestión de la propia persona, no hace falta tener experiencia para ser agradable ni para intentar ayudar en lo que se pueda, sobre todo , en algo tan sencillo de arreglar como era lo del yogur
    He trabajado toda la vida de cara al público y desde el principio, sin experiencia ni cualificación, siempre he tenido una sonrisa hacia la gente, soy así, va conmigo y no quiero cambiar, ojalá fuéramos todos más comprensivos
    En fin, no pasa nada, no vuelves a ir y listo pero, anda que no pone de mala leche eso ¿verdad?
    Un beso

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  3. qué fuerte Olga, impresionante, pero es que desgraciadamente es lo habitual en empresas así muy grandes donde todo es tan... "impersonal". Hiciste muy bien dejando allí el menú y haciendo una entrada en el blog sobre ello.
    Por cierto, qué comiste al final? tuviste que ir a parar a otro sitio, claro! Desde luego tiempo entre unas cosas y otras debiste perder mucho!

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  4. Hola guapas,

    Realmente pienso que creian me lo estaba inventado. Pero ¿para qué? ¿Para comerme un iogurt natural por la cara? Es totalmente absurdo. Y vale, esto me ha pasado a mi. Soy una persona adulta. Pero, ¿y si esto mismo le paso a un niño? ¿o a un adolescente que no lleva muy bien la diabetes?

    Es una verguenza.

    Rosanna, al final me fui al bar de la esquina del trabajo y salí del apuro con un biquini, ¿vaya comparación, verdad? Jajajja.

    Un besazo guapas,

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  5. Per desgràcia no em sorprenc de la falta de sensibilitat de la persona que t'estava atentent. Jo sóc celíaca i m'he trobat en coses molt pitjors. Que li costava deixar-te agafar el iogurt sense sucre? I més explicant-li que no podies menjar amb sucre. Una bona queixa es mereixien...

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